Followers

July 29, 2013

Kawan baik kawan yang menerima

See.. sapa yang suka cari gaduh? dats u NHJ ! #Bukti

Yeah. Bila ingat balik, dari zaman sekolah sampai lah ke zaman universiti ni macam-macam dah kita gaduh kan. Gaduh main-main, gaduh kecik, gaduh besar. Semua la pernah. Pernah jugak lama tak bertegur. Tu lah, ada nasik banyak tak mahu makan kan? Diet kononnya, makan hati je keja nya. 

We are not perfect. Any of us. We make mistakes. We screw up.  But then we forgive and move forward. 

Dulu kau selalu tanya kenapa aku suka buli kau. Aku selalu jawab sebab aku sayang. Dan kau selalu tak percaya. Tapi tu lah hakikat nya. Konsep dia sama dengan kenapa abang-abang aku selalu buli aku masa kecik. Ape-ape pun, untuk cerita kita yang hampir sembilan tahun ni. Terima kasih. (:

Yang baik tak mesti nya yang selalu menyanjung
Tapi harus nya yang selalu menerima.

Kerana dasarnya,
Sanjung hanya pada keelokan
Menerima walau pada keburukan.

(DY, 2013)

P/s: Tapi sumpah aku dah tanak gaduh dengan kau. Penat oh ! 

3 comments:

  1. susah nak dapat kawan yang macamni kan ? :)

    ReplyDelete
  2. itula gaduh mcm mana pun alhamdulillah bebaik semula. :)

    ReplyDelete
  3. that's not we called gaduh la yaya..proses mengenali satu sama lain walaupun kwn hampir 10 tahun :')

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...