Followers

April 24, 2014

Jalan aku Kaki aku

Korang teringin lalu jalan yang aku pijak sekarang ni. Tapi korang tak tahu, aku pun teringin nak lalu jalan yang korang tengah pijak dari dulu sampai sekarang. 

Ye. Manusia memang tak pandai bersyukur kan? 



Halimunan

Aku pelangi yang tak memberi warna di hidup mu
Aku bulan tapi tak menerangi
Aku bintang ditelan kegelapan malam..

Bait lirik lagu yang aku tak ingat siapa penyanyi dia. Tu bahasa puitis. Bahasa mudah nya. Aku wujud, tapi kau tak nampak tak rasa. 

Tapi aku bukan halimunan. 

Typing...

Lama tinggalkan BintangEmpatBelasHari . Maybe dah boley start menulis balik kot?

Ye. Tahu. Menulis pakai tangan bukan kaki. #GambarHiasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...