Followers

December 11, 2010

NOBITA yang awet muda !

aku sgt kagum dengan NOBITA. sejak aku tadika.. sampai la aku da masok universiti nih. NOBITA tetap maintain. muka masih mcm budak2. huh, baby face kah..?!

Actually, aku bukan la peminat NOBITA. aku benci NOBITA. sbb die tak memberi motivasi kpd budak2 yg menonton. NOBITA pemalas. NOBITA penakut. NOBITA 'gembeng'. Dan.. NOBITA selalu salah guna kemudahan yg Doraemon bagi. yeah ! Doraemon. aku suka die. Sbb die nampak sungguh ComeL. dan sbb die ade kocek 7eleven - mcm2 ada..!

Moral of d story : NOBITA adalah katon rekaan semata2. sbb tu die tak tua2.

Eh, jap2.. jom kite bayangkan ramai2 camne muka NOBITA kalo die da tua......

urgh.. aku rasa, bialah NOBITA muda sampai bila2.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...