Followers

December 7, 2010

Budak kecik dan kapal terbang

Masa aku kecik2 aku suka tgk kapal terbang kat udara.. Bile dgr bunyi kapal terbang jek, aku ngan abg aku mesti berlari keluar umah. Semata-mata nak tgk kapal terbang tuh. Padahal bukan kapal terbang tu nak singgah umah aku ponn.. Bile aku dok main2 basikal ngan jiran sebelah umah, Nampak kapal terbang lalu, kitorang pon menjerit-jerit, "oit2! aku kat sini.. korang nampak tak??!" huh, agak terserlah kesengalan kami disitu.


Paling tak bole blah, bile cekgu mintak tulis karangan pasal diri sendri. aku bole tulis cita2 nak jadi pilot. pergh ! mantap. padahal aku lah paling kecik kat kelas masa tuh. HAHA nak jadi pilot kan kene tinggi. Dah tu main game kat komputer tak hengat. sampai rabun jadinye. Fail syarat2 nak jadi pilot.


Aku saje tulis entry pasal nih. Tetibe teringat. Best nye zaman kanak2 ! waktu2 aku tengah sgt boyish ! HAHA.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...