Followers

January 12, 2011

beLog LaRiaN? (aKu diTaG)

Let's Get Healthy! (Virtually :p)

안녕!
mula2. aku sangat tak tahu and tak tahu ape tu BELOG LARIAN.
berlari ke langit?
mcam blog utk contest2 jek. 
tapi sebab da kene tag dengan cik YDA nih. aku jadi tau sikit lah. hehe

1) Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/
Dah2 !

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
Sudah!

Saya suka berblogwalking kerana bak kate pepatah 'jauh pejalanan luas pemandangan'. macam-macam boleh jumpe bile blogwalking nih. yg baik simpan kat otak. yg buruk bole komen2.

3) Follow Bloglarian.
Ye. baru je buat ni..

4) Tag 3 orang atau lebih rakan.
 
Pikir jap. aku tak tau nk tag sape. =.=

Mereka yang aku pilih ialah:

- Darus.
- mahfuz (aben).
-syam.
- sape2 yg bace ini. TAG!

5) sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment.

6) Tinggalkan link post anda di comment entry INI bersama NAMA BLOG ANDA.

7) peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..

8) tiada tarikh tutup buat masa ini

ni aku tambah sendiri. mari berlari ke belog2.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...