Followers

March 9, 2013

Bukan maksud. Cuma masing2 punya cara tersendiri.


09 March 2013
Hari ni aku datang umah abang kat Shah Alam. dengan alasan nak bawak Mr.Asus jumpa dokter. kesian dia asik demam panas.

Kat s.alam nih aku ada dua org anak buah. dua-dua pemalu. tapi aku tau dia rindu kat maksu dia nih. Hihi. sebab dari tadi dia dok bawak barang mainan dia and main kat depan pintu bilik. sambil main mata dgn aku. 

Tapi maksu dia ni pun pemalu jugak. takde pun nak panggil suh masuk main dlm bilik. cuma mampu bagi senyuman paling manis kat anak2 buah tesayang nih. ihiks.

Kesimpulan kat sini. setiap org punya cara masing2. tak bercakap bukan maksud tak suka. tak mendekat bukan maksud nak menjauh. tak luahkan bukan maksud tak sayang. cuma kami malu. Hahaha. 

p/s: sumpah aku sayang semuaaa anak2 buah aku. Udin, Haadee, Rizqi, Numair and Nufail. yg ke-enam coming soon. insyaAllah. Setakat ni semua hero-hero okey. Hihi. 


kesayangan beta ! (:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...