Followers

November 5, 2010

geLak guLing2~

selepas 5 hari study week berlalu..
aku semakin rasa ketensenan nye.. ..
hoho...
sbb aku sgt slow bab integration !
urgh ! sape bole jd tok guru aku????

semalam ade sorg nih tegur psl blog aku jiwang.
cis.. mmg pon.. lalalalaa~
dengan itu aku berazam xmo tulis entri2 jiwang lg..
sbb akan mengundang kontreversi..
apekah?? haha
(azam je lebih... tp kompem xkan buat nyer...hak3)

pkul 2 td.. ermm.. kul3 kot
ntah aku pon x ingat..
aku p bace blog feveret aku masa zaman2 matrik dulu..
seyes aku gelak x sudah bersama rumate2 aku..
gelak guling2 dalam peribahasa nye.. haha
aku pon xtau ape yg kelaka..
tp mmg kelaka..
mgkin gaya bahasa die yg tak penah nak betol..
tak mengikut rules yg diajar ole cekgu2 bm.
pe pon..
die maseh mcm dulu..
suka tulis menda merapu..
dan maseh berjaya buat aku gelak smbil hentak2 kaki
keep it.. haha

dan malam ni...
bebudak ni ajak aku stadi phy chem. 
waa.... aku tak stadi ape lg.. !!!

exam oh exam...
knpe mesti ade exam???

last entri ni aku selitkan gambo ni..
sgt chumel budak kecik ni..
sekian.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...