Followers

October 17, 2010

hidupku~

tadi malam bila bosan datang
aku bukak list lagu2 dalam hp
tetibe terasa nak play lagu 11 January ;)

lagu ni lagu cintan
tapi aku tertarik dgn baris lirik die yg nih ~

"senyum mu juga sedih mu adalah hidupku"

tetiba aku jadi teringat mak ngan ayah aku
coz dalam ramai2..
mak ngan ayah aku lah yg dapat beri impak besar tok diri aku
aku jarang ikut cakap org
kecuali mak ayah serta cikgu aku yg beri arahan
susah nak tgk aku nangis depan org
even ditayangkan cerita sedih
tap aku bole nangis dengan mudah bile
org bercakap pasal mak ngan ayah
kalau bukan mak ngan ayah aku
beri didikan tuk aku..
aku tak rasa aku boleh jadi
aku yang sekarang

so bile aku buat something yg boleh kecewakan dorg
aku akan rasa serba salah sgt.
sangat2 !
masa umur 4 taun
aku pnah cakap dgn mak
'nanti yayah belajar pandai2 eh mak'
terlajak perahu boleh diundur
terlajak kate......

dats y aku akan rasa tertekan sgt
bile aku tak dapat nk tunjukkan result exam
yg baik pd mak ngan ayah aku.

semoga....

senyum mak&ayah adalah hidup aku...

its nothing bila aku dapat ape yg aku inginkan
tapi mak ngan ayah tak hepy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...