Followers

September 10, 2010

sejarah~

masa kite belajar SEJARAH masa zaman sekolah2..
kite belajar benda yang dah tertulis..
benda yang dah berlaku..
zaman perang dunia ke2.
zaman jepun jajah kite..
benda tu mmg dah berlaku..
there's nothing we can change~
ape yang kite boleh buat ialah..
jadikan peristiwa2 tu sbg sempadan & pengajaran
supaya kita tak ulangi semula..



"sesiapa yang tak memperingati sejarah,
dia bakal mengulangi nya semula"

moral of the story~
SEJARAH tu pun penting jugak.. (^^?)

macam kisah hidup kite..
dari sejak lahir sampai ke saat nih..
macam2 benda yang dah berlaku
dan benda yang dah berlaku tu adalah SEJARAH !

SEJARAH tu ibarat macam tulisan pen atas kertas
yang kite dah tak boleh padam.

maaf kalau aku punye SEJARAH yang tak berapa menarik
untuk kongsi dengan orang di sekeliling..
aku dah cube untuk memperbaiki diri..
tapi SEJARAH tu tetap berada kat belakang aku..
dan sungguh aku tak mampu nak ubah..

~menerima aku bermaksud menerima SEJARAH aku~

p/s: buruk sgt ke SEJARAH aku?? heh ! mcm korang punye sejarah tu baik sgt. ahaks~

3 comments:

  1. heh.. sy x pnah persoalkn sejarah awk. baik sgt ke sejarah awk?
    whatever..
    whatever...
    whatever.....................

    ReplyDelete
  2. x baik pon...maaf kalau awk rase mcm sy persoalkan sejarah awk... niat sy cuma nak berkongsi suka duka awk... sy cuba nk beri sokongan pada awk .. supaya awk kuat.. salah ke sy buat mcm tu??
    awk penting buat sy... sy terima awk seadanya...
    awk boley kate whatever sbyk mane yg awk nak..
    tp itu ttp x mengubah kenyataan yg sy syg awk...sy mintak maaf kalau sy mengguris hati awk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...