Followers

September 18, 2010

Tak perlu pun.

perlu ke aku menangis kerana C.I.N.T.A sesama manusia?
perlu ke aku menangis bila ditinggalkan oleh orang yg bukan jodoh aku?
perlu ke aku menangis terluka kerana cinta?

perlu ke?
wajar ke?
berbaloi ke??

bukan ke aku sepatut nye bahagia bile org yg bukan jodoh aku tinggalkan aku..
sebab waktu untuk aku jumpe jodoh aku yg sebenar maken hampir.. :)
~sesungguhnya, Allah tahu apa yg terbaik buat hambaNya.

tak perlu rasa nya aku menangis bila hati terluka kerana cinta
kat bumi lain.. bumi Palestin.. bumi Iraq..
rakyat nye dilukai oleh penjajah.. dihujani dengan peluru..
mereka yang sepatutnya menangis..
kalau dibandingkan dengan luka hati aku..
terlalu jauh beza nya...

someone said to me..
'be strong'
yes.
i'm strong la nih..
kalau tak..
tak ade hari ini antara aku dan engkau..

moral of d story~
aku tak perlu menangis kerana ini !
waste my time saja...
huhu
-be strong-




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...